תפנית מפתיעה במשבר הרכבת: תביעה נגד ראש הסגל של נתניהו

    לטענת עורך הדין, מעמדו כאזרח המדינה שווה ערך לבעל מניות ברכבת ישראל, ומשכך, ראשי הוא לתבוע מהרכבת לפעול לגביית הנזקים שנגרמו לה
    ישראל פריי 1 Comment on תפנית מפתיעה במשבר הרכבת: תביעה נגד ראש הסגל של נתניהו

    עורך דין פביאן סלמן דורש מרכבת ישראל להגיש תביעה על סך מיליוני שקלים נגד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, יואב הורוביץ, בגין הוראתו להפסקת העבודות

    צילום: מוישי קאהן
    לטענת עורך הדין, מעמדו כאזרח המדינה שווה ערך לבעל מניות ברכבת ישראל, ומשכך, ראשי הוא לתבוע מהרכבת לפעול לגביית הנזקים שנגרמו לה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשבר הפוליטי שפרץ בעקבות עבודות הרכבת בשבת, כבר מאחורינו, אך נראה כי יש מי שמבקש לגזור קופון – לפחות כלכלי – מהפרשה. עורך דין פביאן סלמן דורש מרכבת ישראל להגיש תביעה על סך מיליוני שקלים נגד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, יואב הורוביץ, בגין הוראתו להפסקת העבודות.

    לטענת עורך הדין, מעמדו כאזרח המדינה שווה ערך לבעל מניות ברכבת ישראל, ומשכך, ראשי הוא לתבוע מהרכבת לפעול לגביית הנזקים שנגרמו לה.

    סלמן מתבסס בדרישתו שהוצגה באמצעות עורכי הדין שחר בן מאיר ויצחק אבירם על תשובת רכבת ישראל לבג"צ, בו טענה כי נגרמו לה נזקים רבים, וכי לא הומצאו לה כח מסמכים השוללים את היתרי העבודה שנתנו לעבודות בשבת, מה שהופך את ההוראה שהגיעה מלשכת ראש הממשלה ללא חוקית, לכאורה.

    "הנכם נדרשים להודיע לנו בהתאם למועדים הקבועים בסעיף 196 לחוק החברות (45 יום) על הגשת תביעה בידי רכבת ישראל כנגד הנתבע הצפוי, בסכום המכמת את הנזק בפועל והצפוי ממעשים אלה, ושלא יפחת מ–10 מיליון שקל. אם לא תעשו כן, תקום למרשנו הזכות להגיש בקשה לאישור תביעה נגזרת נגד החברה", דברי התובעים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      העו"ד רוצה צומי.
      כל יום יש לנו תלונות על אגד בירושלים שהקווים לא מגיעים בזמן ויש עומס באנשים עקב ריכוזם בתחנות אבל אף אחד לא מוכן לעזור. ופה עו"ד המהולל רוצה פיצויים על יום אחד של עומס. חוצפה.